Friday 26 November 2010

mati syahid

kira kalau perang kat semenanjung korea ni aku mati syahid la eh. gilak ah. ye lah, sanggup bergadai nyawa kan demi mencari ilmu di medan perang macam ni. kalau kau sanggup tak? haha

andai kata perang meletus, benda pertama aku fikir adalah pembelajaran aku. (*see, memang aku tak pentingkan nyawa berbanding pelajaran, what a good boy.) serius, tak tipu memang itu aku risaukan. aku ni da la ijazah tak habis lagi kan, andai kata perang meletus sah lah tak tau nak habiskan pelajaran aku kat mana. kat UiTM je la kut tempat aku bertandang nanti. err, boleh pilih UiTM kat UK tak? ade ke? haha. (* kemaruk nak pergi UK dowh)

oleh itu mari lah kita menadah tangan kita dan berdoa agar perang ini tak berlaku. macam setiap hasrat manusia sejagat, "we want world peace" (*nada ala ala miss world dari uzbezkistan) 

kepada keluarga di Malaysia, jangan risau-risau sangat pasal perang sampai tanya bila nak dihantar pulang semua kan. Aku ada exam minggu depan, lepas itu ada presentation dan pertandingan reka cipta, so kepada kerajaan Malaysia jangan hantar pesawat TUDM dulu okay.



bila tengok ni tiba-tiba cuak sikit, agak-agak korea selatan perlu iron man tak?

No comments: