Wednesday, 16 September 2009

plis plis plis, balas mesej saya ;x

salam sejahtera semua. ;D. hari ini saya amat rajin ye untuk kemaskini blog saya. haha, kalau rajin baca lah ea.

macam yang saya bilang pada entri lepas, saya kan ponteng kelas. salah satu sebab memang lah saya sakit en. orang sakit duduk rumah je lah. ye tidak? ok tapi ada sebab lain sebenarnya. haha. ini kes ada udang di sebalik mee juga lah ni ye. ;D

iye, saya rindukan dia. saya ponteng kelas harap-harap dapat lah berborak dengan dia en. tapi mungkin dia sibuk, yelah sudah berkerja, mesti lah sentiasa sibuk untuk kumpul duit hantaran nanti en. ;D
tapi saya terasa hati tadi, selalu dia balas je ym saya, tapi hari ini tak pun. saya rindukan dia.
dah dekat seminggu kot kita tak berborak.

tadi bila dia on ym saja, saya jadi gembira. yelah, ponteng kelas pon ada hikmah juga en.
saya pon hantar 'i miss u' . lama saya tunggu tapi tak balas-balas pun. saya betul-betul rindukan dia.
GOSH, kenapa tiba-tiba saya jadi macam lelaki meroyan ni?



"하늘에서 새만 있는 걸 아니다. 바다에서 물고기만 있는 걸 아니다. 근데 내 마음이 왜 너만 있을까?" -데니안, god

16 comments:

nizam baharin said...

ahhahaha..
kisah kau..
sama je mcm aku ngan awek aku..
thru ym je ckp imy ..:P

ajidraai said...

oh yeah?

dia bukan awek aku kot.

tp die je queen of my heart.
uchey. ;D

DandelinoiD said...

walla...
jiwang gak mamat ni...kakaka

kawan batch said...

kte tgk masa dany ungkapkan ayat tu~ huu

ajidraai said...

dandelinoid; jiwang itu cool weyh ;D

namesayerien said...

ehem3
haha
ooo ponteng klas sbb sakit la ape la
oooo
pnat aku kol2
haha

nizam baharin said...

ajid selamat hari raya weh..
jgn ada drama air mata lak raya ni..
ahahahahha :)

ajidraai said...

namesayerien; haha,sian ko en.susah2 kol.maknenye ko amek berat kat ak en. ;D

nizam; selamat hari raya,
jgn ko yg berdrama sudah ar. ;D

mybreakfastclub said...

blog hopping!

selamat hari raya ;')

ikanbilis said...

wah mabuk chinta ini!

selamat hari raya dude!

ikanbilis said...

eh jap the translation from that don't make sense.. tak paham

ajidraai said...

mybreakfastclub; selamat hari raya;D

ikan bilis; oh,ngat nak translate tp bile buat dlm malay xsedap lak.hoho.let me translate.

"di langit biru bukan sahaja ada burung,di laut dalam bukan sahaja ada ikan,tetapi mengapa dalam hati ini hanya ada kamu?"

;D

ikanbilis said...
This comment has been removed by the author.
LuluRainbow . said...

act, ko ngn raai pe cer ?
memb o ehem2...
hehe

ajidraai said...

blur; kawan je kot.
dlm proses kenal-kenal cmtu ar.haha ;p

enchek kudin said...

thanks for everything..