Wednesday 11 November 2009

weh betina, kau diva sangat. penat dah aku tunggu kau. ;x

rasa tak sampai hati nak gelarkan awak betina. ok, saya tukar kepada wanita.

heh wanita, awak tahu dah berapa lama saya tunggu awak. hampir setahun awak pergi meninggalkan saya awak tahu tak. saya lelaki biasa dan awak tahu saya tidak boleh nak hidup tanpa awak di sisi. sumpah wahai wanita, saya betul-betul penat menunggu awak pulang ke pangkuan saya. penat weh, awak faham tak erti penat.

saya ingat lagi awak kata sebelum pergi yang awak pergi tak lama. ingat tidak lafaz kata awak "saya pergi tidak lama, november nanti saya kembali menyerikan hidup awak". saya simpan kata-kata itu dalam hati saya. saya harungi musim bunga,musim panas seorang diri. adakah awak dapat rasakan kegersangan yang saya rasakan? heh, awak tak gersang ke hidup seorang-seorang?

awak, sekarang musim luruh hampir pergi dan seingat saya masa untuk awak kembali kepada saya sudah pun sampai. saya tetap tunggu kepulangan awak. setiap hari saya berharap awak akan cepat pulang dan menceriakan hidup saya seperti dahulu.

awak, tahu tak setiap kali saya rindu kat awak, setiap kali saya teringat kat awak, saya tatap gambar awak yang ada di komputer. tak lupa juga video-video yang awak tinggalkan untuk saya sebelum pemergian awak.

kini saya tahu awak tidak pulang pada november mahupun disember. berani awak minta masa lagi. kali ini sampai januari tahun hadapan. awak tahu betapa lukanya hati saya bila mendapat tahu berita ini dari mulut orang lain? baiklah, saya bagi awak masa sampai januari. saya dah tunggu sampai november kenapa tidak meneruskan penantian sampai januari bukan?

sampai saat ini hanya gambar awak sahaja yang dapat saya tatap.











dengar sini lee hyori, saya akan tunggu awak buat comeback dengan album baru januari ini okay? ;DD

p/s; tengok gambar, keras sudah ;D






5 comments:

reenhusnal said...

amboi bukan main dier eh

LuluRainbow . said...

mengong ko jid.
cisss cisss !

RAWNA said...

hahaha
tgk gmbr pon jadikan :D

zayer said...

mengucappp tgk gmbr bawah sekali..patot ko pun letak ''warning sign'' kat blog mcm nizam! ish3 =.=!

lee hyori? blehkah lawan son dambi?
hukhuk ;pp

ajid said...

reen; ngeh :D

lulurainbow; cis jugak.

k.A; tu lah, kalau ade konsert da lame ak g.ahaha

zayer; ohoho,panas eh tgk pmpuan pakai bikini...ahaha.ape yg ak ckp neh,hyori lagi hot la dari dambi.
;D