Sunday 8 November 2009

majlis annual dinner PPMK.


majlis ini minggu lepas. mula-mula macam tak nak pergi sebab tak ada persiapan baju macam kawan-kawan yang lain. oh, kot ada satu tapi tahun lepas punya. sebab saya tak nak pakai kot itu bukan lah dah out-fashion ke ape mende en, tapi badan saya makin kecil membuatkan baju tu nampak besar. kecil tu maksudnya saya hilang berat badan ok. ;D. last-last, saya pun pergi lah tengok member-member semua semangat kan. rasanya, malam itu malam dinner paling best kut.
makanan hotel la pulak kan. wallla, sumpah makan tak ingat dunia. haha.


tengok tu, pakai je apa yang ada. serabai kau yazid ;DD

oh, esok pula kene turun seoul mengundi. well, tahun ini saya tiada calon favourite. so, untuk esok calon dengan ucapan manifesto yang mantap akan dapat undi saya.

No comments: