Sunday 17 April 2011

aku bukan untuk kau, kau bukan untuk aku. so, move on lah weh

Memang dunia ini kita rasa tak adil. Ya, kita je rasa tak adil sedangkan Allah itu sentiasa bersikap adil. Bila kita suka orang ini belum tentu orang itu dapat balas balik suka kita itu. Sama juga bila ada orang suka kau belum tentu kau suka orang itu. Itu yang kau rengekkan dunia ini tak adil? Aku rasa ini bukan soal keadilan, ini soal hati masing-masing dan juga masa.

Soal hati?
Kau tanya hati kau sendiri kau nak siapa. Dah tentu kau nak aku tapi kau ada soal hati aku sama ada aku nak kau ke tak? Err, kasar sikit ni ye. Somehow aku kalau nak berdepan dengan kau aku lebih suka appear rough at the outside even that is so not me. Ini semua kerana kalau aku betul-betul berlembut dan mengambil berat terhadap diri kau mungkin kau akan salah faham dengan perbuatan aku untuk mendapat perhatian kau. Last-last aku yang akan dicop sebagai pemberi harapan atau pun habis madu sepah dibuang. Ok, apa-apa lah ya.

And now end up deleting some people yang susah untuk dikawal dan menyakitkan hati. Kata-kata akhir, kalau kau paranoid tahap super saiya tapayah jadi orang la weh.

2 comments:

Unknown said...

ahaha...cool ler beb..positive tone

Andre R. Nasution said...

wow..wow..
bestnya...

8)