Monday 17 May 2010

adult day

hari ini melangkah ke pintu university nampak makcik-makcik sibuk jual bunga. hari guru dan hari ibu dah lepas kenapa masih jual lagi. rupa-rupa nya hari ini adalah hari orang dewasa. ok, in english adult day ye adik-adik. atau dalam korea kita panggil "songin nal". clear kan definisi untuk topik kita kali ini.

patut lah masuk kelas je nampak budak-budak perempuan korea gedik kelas mathematic pegang banyak bunga.gedik-gedik pun banyak peminat rupanya. eleh, setakat geng kau yang pendek tu apa lah aku heran sangat kan. kau tu dah lah banyak mulut, lepas itu selalu kena attack dengan professor india tu. hahaha. jap, kenapa aku anti dengan perempuan-perempuan itu?hahaha. sebenarnya jeles tak dapat bunga lah tu.

adult day ini disambut setelah remaja mencapai umur 20 tahun sahaja ye.

disini aku nak ajak kau orang berfikir. cuba kita sama bayangkan hari ini disambut di Malaysia. can you imagine what I imagine now. hint; valentine, 69 and used condom. get it?

well, kita jangan lah fikir negatif je kan. lets try look at different sides of view. fikir fikir fikir jom. ha, kita dapat memajukan industri bunga negara kita disamping menambah sumber ekonomi peniaga bunga, dan juga pengeluar kondom. see, ada pun kebaikan kan.

3 comments:

Unknown said...

industri bunga negara kita...
hahaha aku rasa bunga-bunga kebanyakkan import dari luar berapa kerat jer dari tanah tinggi cameron
imdusti kondom boleh meningkat naik tapi didik orang guna kondom dulu
hahaha..betul tk..

LuluRainbow . said...

bile la kat sini nak smabot plak ? ehek....

ayien.. said...

lama tak hupdate ni...
salam! gagagaagaga