Wednesday, 12 May 2010

jantan malang

2 tahun tanpa teman. 2 tahun tanpa jalinan perhubungan memang menyeksakan. hati ini kosong. bukan tiada yang datang untuk mengisi ruang-ruang kosong itu, cuma tak sampai seru. atau pun lebih tepat lagi tiada yang berkenan di hati. atau senang kata aku cerewet dan memilih. suka hati aku bukan hati korang kan. haha.


gambar yang mengundang nahas.

gambar yang diambil oleh rakan semasa hari kanak-kanak minggu lepas. sekarang ini bila lihat orang korea berpasang-pasangan ini hati pun jadi tak tenang. oh, bila lah aku nak ada awek ni kan. yelah, walaupun muka tak hensem mana pun mesti ada pasangan jugak sebab manusia diciptakan berpasang-pasangan kan? betul amat amatlah betul kan!

jadi, tekad aku dalam tahun 2010 mesti mula mencari awek. tak kisah lah yang macam mana pun janji mampu dibahagiakan dan membahagiakan. tak kisah lah Malaysian ke Korean ke, yang penting cinta yang disemai adalah suci. hahaha, jiwang la pulak kan. tettt!

wish me luck untuk tahun 2010 ini dan nantikan sahaja lah kad jemputan makan nasi minyak saya ok.
tapi, nasi minyak saya makan dengan kimchi lah kut. haha. =p





7 comments:

EDDY DY said...

good luck...moga mendapat awek pilihan hati....

tengku_fir21 said...

fuhh..jgn bmbang ler dia pasti akan datang..cuma tempat dan waktu yang akan saksikan detik itu

k.A said...

single mingle best la.haha

mynameisanuar(^^,)/ said...

ala..relax ah ajid
sperma kau kan chumil..kan akn jumpe jugak ovum yg sesuai tok kau
so..sabar naa ;)

ajid said...

eddy; thanks =p

tengku fir; harap2 cepat2 la waktu tu datang.

k.A; sunyi la kadang-kadang.haha

nuar; ahaha.ovum yg comel ade x?

cupin cipon said...

dah naek rank 1...
ak turun rank 6...

ajid said...

cupin; kau tetap rank 1st. lelaki despo dalam batch.haha