Friday 16 July 2010

you're beautiful and sexxay =p

derma baju haritu berjalan dengan lancar walaupun ada ura-ura dan bisikan syaitan mengatakan supaya jangan pergi kerana peperiksaan dah dekat haritu. tapi mujur ada juga bisikan malaikat dan rakan-rakan yang mengajak aku membuat amal. tu bermaksud aku pergi ok ke lawatan rumah orang kurang upaya. aku sajikan sedikit gambar untuk sisipan membuat entri ni nampak panjang di samping mengelakkan korang semua juling sebab asyik membaca tulisan sahaja kat blog aku ni kan.

diorang suka menari.

 bersukaneka.siapa menang bagi cokelat.mcm tadika kan.

nama dia lee jae won. dulu dia rempit katenya. jangan tanya la kenapa dia pakai helmet 24jam ye.

tengok, eratkan ukhwah yang diikat. cun la junior tu.

haritu tersenyum lebar kut sebab dapat lihat mereka gembira. sempat juga bersihkan rumah diorang, main-main dengan diorang dan menari dengan diorang. jangan tanya mana gambar aku cuci tandas ye sebab kamera man tu tak pergi bahagian tandas.  sebenarnya, tak nak tulis entri pasal ni sebab dah basi kut. minggu lepas punya cerita der. kita kena lah sajikan sesuatu yang fresh kan. nak something yang segar dari ladang? say yeahhh~

ok, esok aku balik rumah. sekian.
 

1 comment:

Unknown said...

huhu..rindukan aktiviti sebegini...
nanti bila ramadhan tiba jgn lupa buat kebajikan lage