Saturday 24 July 2010

perang suci

ape guna perang-perang ni semua. revenge revenge revenge!!. cikgu dulu selalu cakap kan tak baik membenci dan berdendam. even my friend cakap kan kalau nak orang respek kita, kita jangan lah membenci orang lain. boleh tak aku cakap aku tak pernah membenci orang tapi cuma tak berkenan saja.??

sebelum mengarut lebih panjang lets get back to perang ye kawan-kawan. selama aku duduk kat korea, dah banyak kali aku diancam dengan ugutan sebegini. aku benci. ah, menci tau mak. hahaha. even my parents pun start to worries about this shit tau. kalau call mesti tanya macam mana darjah keamanan dekat seoul. hurm, kau rasa nak jawab apa eh. darjah satu?

and sometimes aku rasa dah lali la dengan semua ugutan-ugutan kosong macam tu. sudah lah kau nak cakap kau perang suci ke perang kotor ke, aku anggap semua itu mainan politik 'suci' kau. 

tapi, macam mana kalau perang meletus. jangan lah. i still have my computer and house. oh, and i can't imagine lah jongmin pegang senapang masuk hutan lepas tu main tembak-tembak.

No comments: