Monday 4 October 2010

hilangnya busur.

sekarang ini dalam proses menyimpan lemak untuk menghadapi musim sejuk yang bakal mendatang. kalau boleh nanti nak berhibernasi tapi kena pergi kelas lah pula. oleh itu, peluang makan free tidak pernah aku lepaskan sebegitu sahaja. hujung minggu dipenuhi dengan undangan rumah terbuka sahaja. makan makan dan makan. ok, minum sekali. kalau makan tak minum mati lah nanti.

 kejap! ada tak plus size cupid? sebab aku rasa aku dah jadi cupid sejak kebelakangan ini. kena tolong kawan ini cari pasangan, dan yang dah berpasangan selalu cerita masalah rumah tangga dia orang dekat aku. oh, ada juga yang minta ayat-ayat romantik untuk diberi kepada pasangan mereka. sometimes aku tak faham kenapa aku?

aku tau aku handsome sikit, tapi aku bukan lelaki yang baik, romantik pun tak, malah aku tak ada kekasih pun. I am single loser baby!  haaa, untuk yang berminat sila lah add dekat facebook.( macam sial kan promote diri sendiri.haha)

kadang-kadang bila mereka bertanya aku rasa bersalah sebab tak dapat berikan jawapan dan nasihat. bukan aku tiada pandangan cuma malas ingin meluahkan. apa yang aku boleh katakan hanyalah sabar.

memang aku cupid yang kehilangan busur. tapi at least aku cupid yang bersunat dan tak berbogel.

aku sebenarnya suka dengar masalah kawan-kawan. 

4 comments:

bada said...

i like the way u said, i love to hear fren's problem...hehe

it's not busybody rite? but just a little help to give ur ear to listen and to help too :)

selamat menemui cinta wahai cupid yg berpakaian dan telah bersunat~ haha

Unknown said...

ala ko bagi jer tapi jgn suruh diaorg ikut cakap ko sudah lerr...

ajid said...

kak akmal; its not call busybody, but sharing and caring.in add, they the one who told me first. haha.
akak dulu kena temui cinta dulu ok =p

ajid said...

tengku; haha. slalu camtu la, bagi nasihat panjang2 pastu ayat last mesti "aku bagi nasihat je tp tak ikut ckp aku pun xpe,ikut instinct kau".