Wednesday 19 January 2011

saya rasa 2011 baru menawarkan cinta dan sixpack kepada saya.

Aku ada kawan rapat from different races. Somehow, we get close since highschool dan kitorang masih lagi keep in touch eventhough aku pindah sekolah lepas PMR. Last week chinese friends ajak yamcha, so i went out with them. Okay, yamcha itu bukan minum arak tapi minum teh ye. Yampui baru minum arak.

Hanya 4 jantan sahaja malam tu. Takde amoi atau lenglui.Yang ada hanya 3 budak putih mata sepet dan seorang budak 25% lagi nak putih dan mata sikit lagi nak sepet. Haha. Itu aku. Oleh kerana tiada amoi-amoi yang join, macam-macam topik yang diluahkan. Ni kira macam segmen pillow talk tanpa pillow. Okey, camno tu?haha

Mula-mula topik biasa macam student life probs, macam mana nak ada sixpack, how ours bodies works and anatomy including all the smalls and deeper things, tapi lama-lama start to talk about love.

Woah, Eventough aku bukan dalam mana-mana perhubungan serius tapi aku kalau bab cinta ni dah lah pakar gila kan lagi diorang ajak cerita pasal ini. One of my friend ada masalah dengan rasa cinta dia kepada kekasih dia. lepas tu berdebat lah semua telling he should do this and that. Aku pun ada bagi nasihat tapi maybe tak boleh guna sebab dia baik dan aku jahat. Eh Eh, rasanya aku ni tak la jahat mana tapi sedikit tak baik dan nakal.

Every year aku ada buat nafsu guidlines iaitu peraturan yang aku buat untuk diri aku terutamanya tentang cinta dan macam mana nak kawal diri (*nama rules nak guna perkataan yang berahi je,nafsu tuu haha). Dengan adanya guidelines ni banyak kejayaan telah dicapai seperti stay single untuk masa 2 tahun. Err, adakah itu satu kejayaan? Whatever.

Yang berikut adalah untuk tahun lepas.

-Perhubungan is ok tapi tiada perhubungan serius gila babs. Alasan, tidak berminat dan bersedia.
-hargai orang yang menghargai.
- keluar date is fine but it will stay as a date.
-jadi kawan adalah pilihan terbaik buat masa ini. Tapi masih perlu gatal-gatal dan manja-manja.


Untuk tahun ini aku lebih mahu bersahaja dan just follow the flow. Dah 22 dik oi, pandai-pandai lah jaga diri kan. Kalau ada, ada lah. Kalau tak ada maknanya i will stay single straight for 3 years. Haha, cool!

Published with Blogger-droid v1.6.5

4 comments:

Unknown said...

ouwhh...dimanakah cinta

Siti Azlin Iris said...

ko kuar ng spe?
cpt2 la cri jdoh..
hahaha

Siti Azlin Iris said...

ko kuar ng spe?
cpt2 la cri jdoh..
hahaha

ajid said...

fir, pasti ada diluar sana. cpat carik.haha

alin, smpai 2kali kau komen ye. kau dulu carik aku kemudian saja. hehe