Friday 28 January 2011

facts about me.

tak pernah-pernah aku letak tajuk entry gunakan english okay. this is first time. awkward. the point is, bila tajuk aku dalam english, bermaksud aku sedang serius. biar aku tulis huruf besar. SERIUS. faham tak?

cuti kali ini aku tersedar banyak perkara. try something fresh and new, mingles with new peoples, dan juga mengetahui kebenaran tentang banyak benda. kebenaran? Ya! kebenaran tentang aku, orang sekeliling aku termasuk strangers. sekarang ini otak aku memang sebu habis sebab terlampau banyak berfikir. boleh kondem bateri aku kalau berterusan macam ini. somehow bila fikir balik ada lucunya, tapi diulangi ini SERIUS!

APA YANG AKU TAHU, YANG NAK DIBERITAHU, YANG KAU PERLU TAHU

1. aku sedar yang aku capable of doing something crazy. Ok, this is a bit private, so mana-mana yang busybody yang ingin tahu sahaja boleh pm aku untuk mengetahuinya.

2. confident level aku ditahap maksimum ketika di Malaysia. Sebab itu aku boleh buat kerja gila di sini. Ahh, mungkin kerana faktor suasana dan ketinggian.

3. find out yang wajah aku adalah familiar. ini kerana dah berapa kali jumpa rakan baru dan mereka berkata, "you look familiar" . kalau translate bahasa melayu adalah, "macam pernah ku jumpa tapi di mana ya" . pfft.

4. aku juga dapat tahu yang aku akan deactivate account facebook aku someday. so untuk kawan-kawan yang nak keep in touch boleh add twitter aku atau msn. (ajidraai@hotmail.com)

5. aku capable in losing weight. 3kilos in 3 jogging sessions. siapa boleh buat aku bagi hadiah.

6. aku dapat tahu yang aku still stick with the rules never talks korean language in Malaysia. oleh itu, jangan paksa aku ok. nanti hati aku timbul sedikit riak.

7. aku dapat tahu yang kekasih kau kawan dia, kekasih dia bekas kekasih kau. turut tak ketinggalan, kawan kau adalah kawan aku dan macam-macam lagi. Oh great. we're actually friends who fuck!! LOL

8. aku dapat tahu aku tak berminat dengan kisah silam seseorang. tidak kira baik buruknya seseorang pada masa silam. Oh, dengan itu jangan kau tanya kisah silam aku okay adik-adik semua? cool!

9. impression dan persepsion some of my friends tentang aku adalah berbeza. aku pernah cakap kan aku splits personality?

10. aku dapat tahu yang aku boleh buat ayat manis-manis sedikit. korean TV show banyak mengajar aku ok. Oh ya, benda pertama yang aku lihat dalam mencari pasangan adalah tubuh badan.


cukuplah sepuluh. aku tak mandi lagi. nak pergi sembahyang. chiow adik-adik. =p

6 comments:

awa2789 said...

ini seriussss !! ( nada wonderpet)

ajid said...

wahida, haha. wonderpet tu ape?

hakimansor said...

ok ini sangat SERIOUS ke bang?hehe
10 facts bout u.
hope pasni bgtau lagi.
muahaha :)

ajid said...

hakim, nada serius tapi fact tak serius pun.
naaaa, mmg xpnah serius.slalu main2 haha^_^

Unknown said...

ouwhh yeah..ahaha
ini serius...no 5 aku tk cayer :p

ajid said...

fir, ini serius, sila percaya. errr. okay,maybe timbang rosak hahaha