Saturday 19 September 2009

alhamdullilah, saya selamat sampai ke kampung. amin

Hai semua, salam sejahtera. yesh, saya dah sampai kg seoul dan memandangkan bulan ramadhan hampir meninggalkan kite en, tajuk entry haruslah islamik sikit dengan menggunakan zikir-zikir macam alhamdullilah tu en. dapat pahala lebih woo.haha. ;D. mesti sekarang semua tengah sibuk nak beraya en. dah kata esok raya, mesti lah tak sabar nak beraya en, jumpa sanak saudara dan mengumpul duit raya.

Raya tahun ini aku dah kumpul duit raya awal-awal masa cuti musim panas hari itu. alhamdullilah, dapat lah 200 ringgit. lepas lah duit nak dating masa cuti musim sejuk nanti en. haha. see, saya guna alhamdullilah lagi tu, dah dua pahala tu weh. ;p.

ok, xnak tulis panjang-panjang sebab mood blog sudah diganti dengan mood raya. selamat hari raya saya ucapkan kepada seluruh umat islam di muka bumi ini dengan ucapan selamat hari raya maaf zahir batin dan jangan lupa bayar zakat. haha. GOSH, random gila! ;D



1 comment:

ikanbilis said...

anda sudah pulang ke tanah air? selamat hari raya maaf zahir batin!