Monday 7 September 2009

lepas makan muntah, itu adalah bulimia nervosa

salam sejahtera semua. ;p. hari yang tidak banyak kelas. tetapi oleh kerana sakit kepala tidak langsung pon rasa nikmat hari ini. tambah-tambah pula bila tahu kawan-kawan di malaysia cuti sempena nuzul quran lagi lah bengang kot. hari ini rehat-rehat di rumah lepas tu buka puasa kat luar. budak-budak ini lah yang ajak katanya nak sambut hari lahir kak gee sekali. ikut saja lah.
kita orang makan haemulttokcim. sedap ok. saja nak bagi sedap hati. haha. ;p.

haemulttokcim ini macam seafood masak sambal kot kalau kat malaysia. dan hari ini makan ikut nafsu kot, makan banyak- banyak. musibah nya, sampai rumah muntah-muntah. ohhh, saya lelaki, takkan saya mengandung. ;p. sebenarnya, aku memang jenis yang tak makan banyak. ini lah akibatnya kan bila terlebih makan kan. padan muka kau.

sumpah terasa macam orang yang ade penyakit bulimia nervosa tadi. spanish gila name dia kan. ye lah, lepas makan je muntah makan je muntah. bazir je makanan tu. hari ke 17 puasa hari ini masih tiada makanan special seperti di malaysia.haiz!

ohh, sabtu ini Persatuan Pelajar Malaysia Korea@PPMK anjurkan bazaar ramadan kat Seoul. cool ok. tetapi haruskah saya naik Seoul lagi minggu ni semata-mata inginkan roti canai dan nasi beriyani. duduk lah diam-diam sikit kat rumah weyh. ini tak, ujung minggu je nak merayau, ujung minggu je nak shopping, ujung minggu je nak dating. dating tu tipu ye. ;p

5 comments:

ikanbilis said...

hello! thanks for following. kat Seoul ke tu? besynye!

ayien.. said...

he he he, tu la blaja lagi jauh2..
(jeles ni sbenarnya) ha ha ha
takpe2 kat sane mesti best kan...
bak kata org tua2 belajar tu satu ibadah

kat sini makan murtabak,mcm2 kueh..
kat sana makan la kimchi!!!
huhuhuhhhu

anyway nice blog :)

ajid said...

ikan bilis, sama-sama.kat sini xpat balek raya, so x best ;p

ayieq, wahh siap quote lg en. anta la murtabak sket ;p

LuluRainbow . said...

tah bile org tu nak dating aku en ? huhuhu

ajid said...

wooh, aku dtg mid aritu ko xde pulak kan..
haha~ ;p