Tuesday, 1 September 2009

weweet,saya buka puasa dengan korek hidung hari ini.

salam sejahtera. hari ini hari pertama start g kelas untuk sem dua ni weyh. okey, sumpah penat. tambah-tambah aku ini seorang muslim yang sedang berpuasa kan. kelas yang aku ambil untuk semester ini da lah banyak en, pack gila jadual. ok, xnak cerita pasal kelas yg pack tu.

sebenarnya aku nak cerita apa yg berlaku hari ini.

kelas pukul 6 td, aku pon pergi lah dengan semangat nak belajar kan. tipu tipu.
ok rasa malas sebenarnya =p
selalunya kalau kelas minggu pertama x belajar kot. macam buat upacara berborak ngan kawan dan tidur saja. selalunya dalam 30minit je nak dengar prof merapik kat depan tu. lepas tu keluar.

tetapi tadi, jeng jeng jeng...chewah

boleh pula prof tu merepek dari pukul 6 sampai dekat pukul 8. ye, saya benci dia.
sila benci dia juga. aku da lah x bawak air atau makanan nak berbuka kan. bantai pula dengar dia merepek macam orang perempuan pula. aku rasa pahala aku kurang kot td. sebab menyumpah dia. tambah pulak x ikut sunnah rasul. orang nak buka puasa cepat-cepat, aku lambat-lambat pula. =p

untuk berbuka puasa aku hanya korek hidung secara diam2 di belakang kelas. amacam? cool x ;[


3 comments:

LuluRainbow . said...

jid,ang da lik sane ke ? bilo ? sal x bitaw.... :(
ishhhkkk...
x sempat jupe ko .

ajidraai said...

huhu..xsmpat gitau

xper nty ak balek lg blur

=p

DandelinoiD said...

kah kah...

standard2X.

cara berbuka paling pantas dan mudah!