Sunday, 11 October 2009

tahniah, anda berjaya hidup 2 dekad. dan sumbangan anda?

SELAMAT HARI LAHIR NIZAM. OH, TAK DILUPAKAN AKU JUGA. NGEH NGEH~
kau belikan aku hadiah, lepas tu aku belikan kau hadiah nak?aku nak kamera je. kau nak bantal kan? rofl ;D

9 comments:

nizam baharin said...

woah sape yang sma nama ngan aku ni? ahahah ;p

ajidraai said...

nizam;yang pasti bukan kau la.
dak batch aku. ;)

pilah kacak! said...

tq r ajid...ko mmg trbaek!haha

ajidraai said...

pilah kacak? ; jgn kau berangan kacak2 plak. kamera weh ;)

zayer said...

ajiraai ; bday ko eah? api bday! if kwn ko yg name nizam tuh 'ter'beli dua kamera,sile1lah poskan kat aku satu! lomocam cukup sudohh~~ hihi ;p

ajidraai said...

zayer ; thank you doe. haha, ntuk aku pon blom tentu dye beli doe.haha ;DD

zayer said...

ajid ; alorhh,cam je kowt! haha =.='

ajidraai said...

zayer ; kau lah belikan aku.wokey?
;PPPPP

zayer said...

ajid ; bayek! bak sini duit? weee XDDD