Wednesday 3 February 2010

vacation 2 | 5 years to remember.

 

lumrah sifat manusia.
bila ada kita buat macam tak ada. 
bila tak ada barulah kita nak buat macam ada. 
baru lah heboh nak kutip balik apa yang telah kita buang dulu kan. haish


aku rasa aku perlu mintak maaf sangat kat seseorang sebab dulu aku buang kasih sayang dan kejujuran yang diberi tapi sekarang aku tagih pulak kasih sayang dia. tapi dia pun layan je aku kan. ni yang aku makin sayang ni. haha ;D


sekarang ini ape aku nak tulis pon aku tak tahu.


 I tried to read her mind but to avail. selalu pikir what is on her mind. betul kata orang, susah nak baca fikiran wanita. walaupun kita renung ke dalam mata nya masih sukar meneka hati dan fikiran wanita. macam ada tembok besar yang kita tak ada alatan yang secukupnya untuk pecahkan tembok itu.


but, most important thing is untuk menghargai dirinya selama mana dia ada di sisi kita kan even the reality she is not. treat her well, talk nice to her, never get angry, put down some ego, laugh at her jokes, be a cure to her, and pray for her. i don't know what am I doing now is right or not, and I don't give it a damn hell. I just want to see her to keep smiling. itulah kawan yang baik kan?


setiap kali dia ukir senyuman hati aku berdegup kencang. atau patut aku katakan cair? ada satu sensasi di dalam badan setiap kali dia tersenyum. hurm, i think i start to fall for her..again ;D


i may sound like despo kan. haha ;D. jom cool down and enjoy the klcc picture okay?




                                       bersiaran dari sekitar KL                                                         

                                  KLCC,second time ke sini.

                                                   erk?                       

2 comments:

cupin cipon said...

erk..?erk..?
ahaha..
tau doh

ajid said...

cupin.

ahha.snyap2