Friday 19 February 2010

vacation 4 | meraikan harimau punya tahun








oh, aku tak tau setan apakah yang merasuk aku sampai kan aku begitu bersemangat menyambut tahun baru cina untuk tahun harimau ini. mungkin setan hariharimau barangkali. haha. mak aku cakap kau tak dapat sambut hari raya puasa dan hari raya korban, kau sambut hari raya cina pun jadi lah.haha. alamak, quote kata mak aku lagi.


walaupun aku seorang sahaja korean, ehhh, melayu melayu weh. ye, walaupun saya seorang sahaja melayu tapi masih bersungguh-sungguh menyemarakkan perayaan ini ye adik-adik. haha. sebenarnya, kawan melayu aku sibuk-belajar-aku-tak-mahu-kacau-biar-aku main-sorang-pun-best-jugak, so last-last terjebaklah lepak pergi gathering dengan kawan-kawan cina yang amat saya kasihi. 


malam pertama, kami makan steambot. habis stim kami dibuatnya. apalagi,  ber'orgy lah kami di situ tanpa bercerita panjang. hahahaha. oh, tidak sama sekali ye. *mengucap panjang.
serius, kami makan-makan, borak-borak. lama gila tak jumpa kut kawan-kawan yang dikasihi ini. aku rindu diaorang, diaorang sudah tentu lah rindu aku lagi banyak. time aku tulis entry ni pun aku rindu kat diorang. tapi amoi-amoi saja la. hahahaha.


3 tahun tak berjumpa ada yang dah berubah pe'el, ada yang macam itu aje, tak berubah-ubah. contohnya, ah hiap, kalau masa sekolah dulu dia masturbate 3 kali sehari, sekarang pun same je. tak ada peningkatan langsung, haha.


lepas masing-masing dah klimaks apa semua kan, kami membersihkan diri untuk ke sesi tayangan lewat malam. ala, senang cite tengok wayang la. haha
ok, aku nak pendekkan cerita ini, balik lambat gila, mak risau anak bujangnya balik lambat, kawan-kawan aku memang best, dan akhir sekali cerita the wolfman macam taik. 












No comments: